OVER MIJ

Ik ben jouw
mentor in marketing

Ik sta voor moeiteloze marketing passend bij jouw natuur. Zodat jij meer impact kunt maken met jouw verhaal. 

Heb jij er al ZIN! in?

Marketing-from-A-to-Z

WAAROM IK DOE WAT IK DOE

Dit was mijn reis op weg naar Moeiteloze Marketing

We gaan voor mijn verhaal terug naar 2009. Dat is het jaar waarin ik mijn HBO diploma behaalde in marketing. Branding was toen nog onderdeel van je marketingstrategie. Online marketing en social media kwamen niet eens voor in mijn studieboeken.

Vele cursussen volgden daarna. Om mezelf bij te scholen. Ondertussen zag ik om me heen iedere marketeer exact dezelfde activiteiten uitvoeren. Omdat het nu eenmaal zo moest. Omdat het werkte. Meestal dan.

Ook ik deed er aan mee. Vluchtte jarenlang weg bij mijn gevoel. Kwam in 2017 uiteindelijk terecht in een burn-out. Maar met hulp van mijn reïntegratie coach leerde ik voelen dat het ook anders kan.

In de baan die volgde, stapte ik desondanks toch weer in die oude patronen. Had het gevoel dat ik als mezelf niet genoeg was. Besloot om maar weer te doen wat anderen ook deden. Nog harder te werken. Nog meer te doen. Ik kwam bijna weer in een burn-out terecht.

Zelfs toen ik besloot het roer om te gooien en voor mezelf te beginnen. Zelfs in mijn eerste jaar als zelfstandig ondernemer. Zelfs in die periode deed ik, wat ik dacht dat er van me verwacht werd.

In mijn eigen marketing probeerde ik ondertussen wel te laten zien dat het anders kan. Door niet te adverteren bijvoorbeeld. Door geen funnels te bouwen, geen webinars te geven en ook geen gratis e-books aan te bieden. Want dat paste niet bij mij.
Ik wilde het anders dan anderen. Persoonlijker. Creatiever. Juist ook offline. Maar ik wist toen alleen nog niet zo goed hoe. Kon er ook maar niet de juiste woorden voor vinden. En als ik om me heen keek, twijfelde ik constant aan mijn ideeën. Want is er wel plek voor iets dat anders is?

Nog een jaar struggelde ik met mezelf. Tot ik niet meer verder kon. Mezelf niet eens meer herkende in de spiegel. Niet meer wist wie ik nou eigenlijk was. Op dat moment besloot ik om mijzelf op de eerste plek te zetten.

In de natuur kwam ik eindelijk thuis. Door te spelen en bewegen kreeg ik meer energie en inspiratie. Voelde verbinding met alles om me heen. Ontdekte dat juist diversiteit de sleutel is tot de schoonheid en kracht van de natuur.

Zij leerde mij dat verandering noodzakelijk is voor groei. Uit ervaring heb ik geleerd dat blijvende verandering van binnenuit moet komen. Ik kan je alleen mijn tools aanreiken. Mijn ervaring en kennis delen. Letterlijk en figuurlijk naast je lopen op dit pad. In de natuur. Op weg naar jouw natuur.

Om samen jouw verhaal te schrijven. In woord en beeld. Waarin jij zelf bepaalt wat jouw volgende hoofdstuk wordt.

Ben jij nu de schrijver van jouw eigen boek? Of wordt jouw verhaal als ondernemer nog steeds geschreven door een ander?

VOOR WIE IK HET DOE

Een ZINvolle missie

De andersdenkende vakmensen, visionairs en vernieuwers helpen om meer impact te maken met hun bedrijf. Op een manier die bij hen past. Als mentor laat ik zien dat het ook anders kan. Ik ga letterlijk en figuurlijk naast jou lopen. Wat zwaar voelt, maak ik lichter.

Ik kijk uit naar een toekomst waarin iedereen ZIN! heeft in marketing. Waarin men meer kan bereiken met moeiteloze marketing. Vanuit hun natuur, vrij van moeten en vervuld van willen.

MIJN KERNWAARDEN

Wat ik belangrijk vind

Kernwaarden

MEER OVER MIJ

De persoon achter Marketing from A to Z

Ik ben gek op sushi, vooral de Californiërol. Mijn verlangen naar vrijheid vertaalt zich ook naar een liefde voor motorrijden, paarden, wandelen, fotografie en roadtrips. Mijn gezin bestaat uit mij, mijn vriend, een bonuspuber en onze zwarte asielkat Saartje met de bijnaam Mauw.

Ik vind mezelf een extraverte introvert. Een evenement bezoeken doe ik graag, maar ik zit net zo lief op zaterdagavond lekker thuis op de bank met een leuke stand-up comedy. Iliza Shlesinger bijvoorbeeld, omdat haar shows zo lekker herkenbaar zijn.

Ik erger me vooral aan mensen die niet aan anderen denken, oja en aan het gesnurk van mijn partner. Een bordje Home zou ik zelf nooit kopen, maar toch heb ik er een thuis. Een gegeven paard moet je tenslotte niet in de bek kijken..